duminică, 4 mai 2014

8 aprilie 2014 - Ora de aerobic

Vă prezentăm activități desfășurate de noi, elevi ai clasei pregătitoare C în săptămâna 7 - 11 aprilie 2014

2. 8 aprilie 2014 - am desfășurat o oră de aerobic în sala de sport a școlii împreună cu colegii noștri de la clasa pregătitoare B, sub îndrumarea dnei. instructor Gabriela Iacob. Noi am fost super încântați și sperăm ca anul viitor să mai participăm la astfel de activități.








Ne-am aliniat pe două rânduri și..














..am așteptat cu nerăbdare sosirea doamnei Iacob.








Să înceapă DISTRACȚIA!






















 Fetele s-au aliniat în față și nu s-au plâns de oboseală deloc..




























 



 Alexandra a fost mai timidă în mișcări, pe când Alexia țopăia ca un iepuraș.












După atâta țopăială trebuie să ne și odihnim.. deci, sus pe saltele!






 Deja am transpirat..
















 Luis se plânge că sunt grele exercițiile, iar George se pitește după el pentru că nu vrea să apară în fotografie.












 Lungiți pe spate cu picioarele bine întinse, copiii exersează o serie de ridicări ale picioarelor la un unghi de 90 de grade.














  Cele trei grăsane.. Daria, Adriana și Ana. Așa le-am numit în glumă ca să le piară oboseala de pe chip.













 Abia acum se vede oboseala de pe chipul lor.
































 Rareș și Ionuț dicutau ceva legat de fotbal.









Și așa s-a încheiat o altă zi din săptămâna intitulată - „Să știi mai multe, să fii mai bunˮ ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu